Vanaf Den Haag CS: tram 1 tot halte Hoornburg. Daarna (5 minuten) lopen via de Jan Thijssenweg (langs de Vliet).
Vanaf station Rijswijk en Voorburg: bus 23 tot halte Geestbrug, daarna (5 minuten) lopen via de Hoekweg naar voetbrug over de Vliet, aan de overkant ligt het restaurant.
Vanuit Den Haag Centrum en Oud Rijswijk: Via Rijswijkse Plein, Rijswijkseweg en Haagweg richting A4-A13, Hoornbrug over, bij verkeerslicht linksaf richting Hoornwijck, 1e linksaf (Laan van Vredenoord), bij de Vliet rechtsaf, na 400 meter vindt u het restaurant aan uw rechterhand.
Vanuit Leidschendam-Voorburg: Langs het water van de Vliet, via de Vlietweg, Jan Thijssenweg.
Vanuit Amsterdam: A4 richting Den Haag, volg bord Rijswijk / Den Haag Zuid / Hoek van Holland, afslag 9 Rijswijk Centrum / Drievliet / Ypenburg / Broekpolder, onderaan de afslag bij verkeerslicht rechtsaf, onder viaduct door, Rijswijk Centrum volgen, bij verkeerslicht rechtsaf richting Hoornwijck, 1e linksaf (Laan van Vredenoord) bij de Vliet rechtsaf, na 400 meter vindt u het restaurant aan uw rechterhand.
Vanuit Rotterdam: A13 richting Den Haag, afslag 7 Rijswijk / Den Haag Zuid, onderaan de afslag rechtdoor, Rijswijk Centrum volgen, bij verkeerslicht rechtsaf richting Hoornwijck, 1e linksaf (Laan van Vredenoord), bij de Vliet rechtsaf, na 400 meter vindt u het restaurant aan uw rechterhand.
Vanuit Utrecht: A12 richting Zoetermeer / Gouda, volg bord: Delft / Rijswijk / Den Haag Zuid / Hoek van Holland, afslag 9 Rijswijk Centrum / Drievliet / Ypenburg / Broekpolder, onderaan de afslag bij verkeerslicht rechtsaf richting Hoornwijck, 1e linksaf (Laan van Vredenoord), bij de Vliet rechtsaf, na 400 meter vindt u het restaurant aan uw rechterhand.
Afhaal ervaringen van onze klanten
Klanten beoordelen ons gemiddeld met 5.0 sterren, een uitstekende score gebaseerd uit meer dan 700 beoordelingen.
Klanten beoordelen ons gemiddeld met 4.2 sterren, een uitstekende score gebaseerd uit meer dan 1800 beoordelingen.
4.2★★★★☆ Gebaseerd op 1950 recensies van ★★★★☆ We komen hier al jaren. Prijs/kwaliteit verhouding voor het buffet is heel goed. Smaakvolle en verse gerechten die voortdurend aangevuld worden. Helaas geen desserts inbegrepen. Sfeervolle locatie. ★★★★★ As a tourist visiting the Netherlands, I was thoroughly impressed by this restaurant. The sushi tastes excellent, and the execution is superb. It’s hard to find an all-you-can-eat buffet that delivers the same premium quality as an à la carte menu, but they nailed it. Exceptional value and taste!" ★★★★☆ Prima restaurant, goed eten, omdat het een buffet restaurant betreft en daardoor mensen vaak van tafel zijn en rondlopen heeft het wel wat impact op de sfeer in mijn opinie. ★★★★★ The outside looks nothing like the inside, it is a really nice restaurant with ambient music. It’s not loud at all and the waiters are very welcoming. The food is very good, except for a few dishes, we will definitely be back. Definitely recommend the sushi :) ★★★★★ Weer heerlijk gegeten. Altijd veel keuze bij het buffet. ★★★★★ Gewoon weer heerlijk gegeten ★★★★★ Friendly staff, buffet 😋 tasty. ★★★★★ t was gezellig en goed eten , bediening was perfect, een aanrader ★★★★★ Delicious food! Kind and helpful staff! ★★★★★ Geweldig lopend buffet. Veel keuze, goede kwaliteit. Veel vegetarische gerechten en alles even vers. ★★★★☆ Heerlijk gegeten. Goede sfeer. 1 minpuntje, het is erg gehorig, er waren meerdere kinderen aan het schreeuwen en huilen waardoor je elkaar bijna niet verstond, dat was wel jammer. ★★★★★ 食物种类虽然少了一点 但是味道不错 环境尤其的好 服务也特别好。只需要眼神交流就会来询问你需要什么。 ★★★★★ Wij komen hier al jaren en het eten is er altijd erg lekker. We hebben gesmuld van de sushi.Mooi restaurant ★★★★★ Altijd goed. Kom er al vele jaren. Aanrader ★★★★★ Очень понравилось обслуживание и еда! ★★★★★ Heerlijk gegeten ★★★★★ A beautifully designed restaurant.The staff were professional and the service was excellent.The food was outstanding and well-presented.A great night out. ★★★★★ La qualité des produits expliquent le prix élevé.Excellent serviceRien à redire ★★★★☆ Voor afhalen parkeerplekken gererveerd en binnen een zitplek. Personeel heel vriendelijk. Heerlijke Babi Pangang (mager vlees) met witte rijst besteld. ★★★★★ Altijd goed en lekker eten.soms wel een beetje druk. Ruime keus aan voor-, hoofdgerechten. Vers bereid en goed aangevuld. De wok en andere op plaat bereide gerechten heel smakelijk. Nagerechten met bijbetaling van de kaart.