RIVM Horeca richtlijnen

Wij nemen de gezondheid en veiligheid van u en onze medewerkers heel serieus. Om verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, volgen wij daarbij de landelijke RIVM richtlijnen. We gaan ervan uit dat u zich ook aan deze richtlijnen houdt. Wij wassen iedere 10-15 minuten onze handen en reinigen iedere 15 minuten de deurgrepen en ons pinapparaat. Wij kunnen gasten weigeren bij vermoeden van verkoudheid en/of griepsklachten.

Afhalen

  • Wij vragen onze gasten die komen om af te halen het volgende in acht te nemen:
  • Graag uw bestellingen van tevoren online bestellen of telefonisch via ‪070-3992776 of ‪070-3998226‬ voor een vlotte afhandeling
  • Maximaal 3 klanten tegelijk in de zaak bij afhalen
  • Houd ten minste 1,5 meter afstand van elkaar

Restaurant

  • Wij vragen onze gasten die komen om te dineren het volgende in acht te nemen vanwege de algemene richtlijnen voor de horeca: 
  • U kunt telefonisch of online reserveren via 070-3992776 of 070-3998226
  • Houd continu 1,5 meter afstand tot andere gasten (tenzij zij uit dezelfde huishouding als u komen). Let hier extra op als u gebruik maakt van het lopend buffet!
  • Reinig altijd eerst uw handen met wasgel voordat u gebruik maakt van het buffet. Graag dit steeds opnieuw herhalen!
  • Volg altijd de aanwijzingen van het personeel op bij het buffet of in het restaurant.
  • Maximaal 2 personen in de toiletruimten, was na het toiletbezoek grondig uw handen.
  • Wanneer u zich niet houdt aan de 1,5m regel, dan kan uw verdere verblijf in ons restaurant worden ontzegd.

We danken u voor uw begrip en rekenen op uw medewerking.


Dear guests,

We kindly ask you to act in accordance with the rules below because of the general guidelines for restaurants:

  • Fill in the form ‘Registratie contactgegevens bron- en contactonderzoek’ in connection with the registration obligation.
  • Keep continuously distance of 1.5 meters from other guests (unless they come from the same household as you). Please pay extra attention to this if you use the buffet!
  • Always clean your hands with washing gel before using the buffet. Please repeat this every time when you use the buffet again!
  • Always follow the instructions of our staff members at the buffet or in the restaurant.
  • Maximum 2 people in the toilet areas, wash your hands thoroughly after visiting the toilet.
  • If you do not comply with the 1.5m rule, your further stay in our restaurant can be denied.

We thank you very much for your understanding and count on your good cooperation.

Afhaal ervaringen van onze klanten

Klanten beoordelen ons gemiddeld met 5.0 sterren, een uitstekende score gebaseerd uit meer dan 700 beoordelingen.

space

Diner ervaringen van onze klanten

Klanten beoordelen ons gemiddeld met 4.2 sterren, een uitstekende score gebaseerd uit meer dan 1800 beoordelingen.

4.2 Gebaseerd op 1950 recensies vanReview author ★★★★☆ We komen hier al jaren. Prijs/kwaliteit verhouding voor het buffet is heel goed. Smaakvolle en verse gerechten die voortdurend aangevuld worden. Helaas geen desserts inbegrepen. Sfeervolle locatie.Review author ★★★★★ As a tourist visiting the Netherlands, I was thoroughly impressed by this restaurant. The sushi tastes excellent, and the execution is superb. It’s hard to find an all-you-can-eat buffet that delivers the same premium quality as an à la carte menu, but they nailed it. Exceptional value and taste!"Review author ★★★★☆ Prima restaurant, goed eten, omdat het een buffet restaurant betreft en daardoor mensen vaak van tafel zijn en rondlopen heeft het wel wat impact op de sfeer in mijn opinie.Review author ★★★★★ The outside looks nothing like the inside, it is a really nice restaurant with ambient music. It’s not loud at all and the waiters are very welcoming. The food is very good, except for a few dishes, we will definitely be back. Definitely recommend the sushi :)Review author ★★★★★ Weer heerlijk gegeten. Altijd veel keuze bij het buffet.Review author ★★★★★ Gewoon weer heerlijk gegetenReview author ★★★★★ Friendly staff, buffet 😋 tasty.Review author ★★★★★ t was gezellig en goed eten , bediening was perfect, een aanraderReview author ★★★★★ Delicious food! Kind and helpful staff!Review author ★★★★★ Geweldig lopend buffet. Veel keuze, goede kwaliteit. Veel vegetarische gerechten en alles even vers.Review author ★★★★☆ Heerlijk gegeten. Goede sfeer. 1 minpuntje, het is erg gehorig, er waren meerdere kinderen aan het schreeuwen en huilen waardoor je elkaar bijna niet verstond, dat was wel jammer.Review author ★★★★★ 食物种类虽然少了一点 但是味道不错 环境尤其的好 服务也特别好。只需要眼神交流就会来询问你需要什么。Review author ★★★★★ Wij komen hier al jaren en het eten is er altijd erg lekker. We hebben gesmuld van de sushi.Mooi restaurantReview author ★★★★★ Altijd goed. Kom er al vele jaren. AanraderReview author ★★★★★ Очень понравилось обслуживание и еда!Review author ★★★★★ Heerlijk gegetenReview author ★★★★★ A beautifully designed restaurant.The staff were professional and the service was excellent.The food was outstanding and well-presented.A great night out.Review author ★★★★★ La qualité des produits expliquent le prix élevé.Excellent serviceRien à redireReview author ★★★★☆ Voor afhalen parkeerplekken gererveerd en binnen een zitplek. Personeel heel vriendelijk. Heerlijke Babi Pangang (mager vlees) met witte rijst besteld.Review author ★★★★★ Altijd goed en lekker eten.soms wel een beetje druk. Ruime keus aan voor-, hoofdgerechten. Vers bereid en goed aangevuld. De wok en andere op plaat bereide gerechten heel smakelijk. Nagerechten met bijbetaling van de kaart.js_loader