Veelgestelde vragen en reglementen
Restaurant De Chinese Muur
Hier vind u de antwoorden op de meestgestelde vragen en het reglement van ons restaurant.
Veelgestelde vragen en antwoorden
Wat houdt het Grand Buffet in?
Ons Grand Buffet bestaat uit een selectie van de fijnste culinaire gerechten gemaakt met dagverse ingrediënten en producten. De Oosterse keuken biedt immers een enorme verscheidenheid aan smaken en specialiteiten.
Zijn er wachttijden bij het Grand Buffet?
Ons Grand Buffet is zeer uitgebreid en wordt continu ververst en aangevuld. Daarom zijn er geen lange wachttijden ongeacht het aantal personen.
Is het verplicht om te reserveren?
Reserveren is niet verplicht. Wij adviseren, om teleurstelling te voorkomen, dit wel te doen.
In verband met beschikbaarheid, kunnen wij u op deze manier een plaats garanderen.
U kunt telefonisch reserveren via 070-3992776 of 070-3998226, anders kunt u ook gemakkelijk online via onze website reserveren.
Zijn er vaste prijzen of tijden voor het Grand Buffet?
Bij De Chinese Muur betaalt u niet voor vaste tijden. Maar voor een vaste prijs kunt u onbeperkt genieten van ons uitgebreide Grand Buffet. Dranken en desserts worden aan tafel geserveerd en apart berekend. Zo zijn onze gastvrije service, goede kwaliteit van het eten en drinken en een gezellige tijd voor onze gasten gewaarborgd. En is er voor ieder budget wat wils.
Vandaag jarig? Dineer dan gratis!
Wij trakteren iedereen die jarig is op een gratis Grand Buffet. Is dat geen mooi cadeau? Kom dus gezellig met vrienden en familie uw verjaardag bij ons vieren. Voorwaarden: een minimale besteding van 275 euro netto (exclusief kosten van de jarige). De jarige moet vóóraf een geldig legitimatiebewijs aan ons tonen, achteraf kunnen wij geen restitutie verlenen. Deze voorwaarden gelden per jarige per gezelschap.
Kan ik een cadeaubon/ dinerbon bij De Chinese Muur kopen?
Met De Chinese Muur cadeaubon geeft u uw familie , vrienden , medewerkers, klanten of relaties een unieke diner beleving cadeau. De cadeaubonnen zijn zeer geschikt als verjaardag, eindejaarsgeschenk, als extraatje in het kerstpakket of als onderdeel van uw loyaliteitsprogramma.
Er zijn twee manieren om een cadeaubon te kopen:
– Bij de balie van ons restaurant heeft u de keuze tussen de cadeaubonnen met een waarde van € 35 of € 50.
– Verder kunt u ook online via onze website een cadeaubon kopen. Bekijk de pagina.
Ik heb een allergie of dieet. Wat zijn de mogelijkheden bij De Chinese Muur?
Door ons uitgebreide buffet kunnen we met veel allergieën of diëten rekening houden. Ook worden bepaalde gerechten eventueel apart voor u bereid. Geeft u alstublieft bij het reserveren even aan, waar we rekening mee moeten houden en de mogelijkheden zullen u worden uitgelegd (tijdens uw bezoek). Wilt u dit bij binnenkomst even melden?
Wij komen met een groep. Kunnen wij met z’n allen bij elkaar zitten en is er een mogelijkheid voor een groepskorting?
De Chinese Muur is geschikt voor grote groepen. Indien u tijdig reserveert is er voldoende plek voor grote groepen om gezellig bij elkaar te zitten.
Alle kortingen zijn al in de prijs gecalculeerd, zo kunnen wij de prijs voor iedereen vriendelijk houden. De Chinese Muur geeft geen groepskorting.
Is het vlees bij De Chinese Muur Halal?
De Chinese Muur is geen Halal restaurant, wel levert onze leverancier Halal kip, rundvlees en lamsracks. In de toekomst kan het assortiment wel of niet “Halal” variëren.
Het is niet mogelijk om alle producten op verschillende grillen, pannen en platen of met verschillende bladen, tangen, messen en vorken te bereiden. Graag hiervoor uw begrip.
Kan er ook worden afgehaald bij De Chinese Muur?
Onze uitgebreide menukaart voor het afhalen biedt keuze uit vele bekende Chinese gerechten en speciale gerechten uit de Oriëntaalse keuken. U kunt van dinsdag t/m zondag vanaf 12 uur online via de afhaal website of telefonisch vooruitbestellen om de wachttijd van uw bestelling te verkorten. Hiermee is er nooit onzekerheid over de bezorgtijd en of uw bestelling goed en warm aan komt. De bestelling kan namelijk alleen worden afgehaald.
T. 070-3992776 / 070-3998226
Beoordelingen
Bent u benieuwd naar de ervaringen van onze klanten?
Neem eens een kijkje op deze pagina. Hier kunt u de ervaringen rustig nalezen!
Klanten beoordelen ons met 5 sterren, een uitstekende score gebaseerd uit meer dan 300 beoordelingen.
Is er parkeergelegenheid bij De Chinese Muur?
Ja, er is voldoende parkeergelegenheid. Voor de deur vindt u een parkeerplaats. Het parkeerterrein is geheel gratis.
Kan ik bij De Chinese Muur op rekening dineren?
Bedrijven en instellingen met een inschrijving bij de Kamer van Koophandel kunnen bij ons op rekening dineren. Wij hanteren de volgende voorwaarden:
- Geldig legitimatiebewijs + bijbehorend visitekaartje
- Getekende reserveringsbevestiging
- €25,- Administratiekosten per gezelschap
- Betaling via de bank moet binnen 3 weken. Als de betaling binnen 4 weken na de factuurdatum nog steeds niet is voldaan, dan wordt er 10% administratiekosten over het totale bedrag berekend.
Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
De Chinese Muur heeft kwaliteit en service hoog in het vaandel staan.
Het is te allen tijde ons streven om gasten van onze gastvrijheid en kwaliteit te voorzien.
Indien u een melding hebt voor ons, vernemen wij dit graag via info@chinesemuurdenhaag.nl
Uw ervaring is zeer waardevol voor ons, zodoende kunnen wij onze formule blijven verbeteren.
Heeft De Chinese Muur ook een rokersruimte?
Nee, De Chinese Muur heeft haar ruimte geheel besteed aan de keuken en aan plekken voor gasten. U bent echter wel vrij om op ieder tijdstip naar buiten te gaan om te roken.
Het reglement tijdens dineren
- Op alle door ons aangegane overeenkomsten zijn van toepassing de Uniforme Voorwaarden Horeca Nederlands (UVH). Wilt u wijzigingen in het aantal personen alstublieft minimaal 12 uur van tevoren doorgeven? Zo hoeven wij overige gasten niet onnodig teleur te stellen. Indien u minder dan 12 uur voor het gereserveerde tijdstip uw reservering annuleert, zijn wij genoodzaakt 50% van de reserveringswaarde in rekening te brengen. De UVH zijn bindend voor iedereen die van onze diensten gebruik maakt. Bekijk hier de Uniformer Voorwaarden Horeca (UVH).
- Wij trachten aan ieders voorkeur met betrekking tot de “tafelkeuze” te voldoen, helaas is dit niet altijd mogelijk. Graag hiervoor uw begrip.
- Te laat? In verband met de tafelplanning zijn wij genoodzaakt, 15 minuten na uw gereserveerde ontvangsttijd, uw tafel te vergeven aan andere gasten.
- Grote tassen zijn in het restaurant niet toegestaan.
- (Huis)dieren zoals honden zijn niet toegestaan.
- Om de wachtrijen bij het afrekenen te beperken, kunnen wij slechts één rekening per reservering/tafel accepteren. Per persoon apart betalen is niet mogelijk.
- Wij zijn aangesloten bij meerdere creditcardmaatschappijen en u kunt bij ons ook pinnen of contant betalen.
- Om de prijs-kwaliteitsverhouding vriendelijk te houden, behouden wij het recht om bij verspilling van eten extra kosten in rekening te brengen.
- Het is niet toegestaan bij vertrek eten in bakjes mee te nemen (A la Carte uitgezonderd).
- Wij maken gebruik van beeldregistratie, deze beelden kunnen verstrekt worden aan politie en justitie.
- De directie is niet aansprakelijk voor diefstal en/of zoekraken van kledingstukken e.d.
- Alcohol e.d.: Jongeren onder de leeftijd van 18 jaar mogen geen alcohol nuttigen. Bij twijfel zullen wij om legitimatie vragen of alcoholische dranken weigeren te schenken.