Klanten beoordelen ons gemiddeld met 4.2 sterren, een uitstekende score gebaseerd uit meer dan 1800 beoordelingen.
4.2★★★★☆ Gebaseerd op 1950 recensies van ★★★★☆ We komen hier al jaren. Prijs/kwaliteit verhouding voor het buffet is heel goed. Smaakvolle en verse gerechten die voortdurend aangevuld worden. Helaas geen desserts inbegrepen. Sfeervolle locatie. ★★★★★ As a tourist visiting the Netherlands, I was thoroughly impressed by this restaurant. The sushi tastes excellent, and the execution is superb. It’s hard to find an all-you-can-eat buffet that delivers the same premium quality as an à la carte menu, but they nailed it. Exceptional value and taste!" ★★★★☆ Prima restaurant, goed eten, omdat het een buffet restaurant betreft en daardoor mensen vaak van tafel zijn en rondlopen heeft het wel wat impact op de sfeer in mijn opinie. ★★★★★ The outside looks nothing like the inside, it is a really nice restaurant with ambient music. It’s not loud at all and the waiters are very welcoming. The food is very good, except for a few dishes, we will definitely be back. Definitely recommend the sushi :) ★★★★★ Weer heerlijk gegeten. Altijd veel keuze bij het buffet. ★★★★★ Gewoon weer heerlijk gegeten ★★★★★ Friendly staff, buffet 😋 tasty. ★★★★★ t was gezellig en goed eten , bediening was perfect, een aanrader ★★★★★ Delicious food! Kind and helpful staff! ★★★★★ Geweldig lopend buffet. Veel keuze, goede kwaliteit. Veel vegetarische gerechten en alles even vers. ★★★★☆ Heerlijk gegeten. Goede sfeer. 1 minpuntje, het is erg gehorig, er waren meerdere kinderen aan het schreeuwen en huilen waardoor je elkaar bijna niet verstond, dat was wel jammer. ★★★★★ 食物种类虽然少了一点 但是味道不错 环境尤其的好 服务也特别好。只需要眼神交流就会来询问你需要什么。 ★★★★★ Wij komen hier al jaren en het eten is er altijd erg lekker. We hebben gesmuld van de sushi.Mooi restaurant ★★★★★ Altijd goed. Kom er al vele jaren. Aanrader ★★★★★ Очень понравилось обслуживание и еда! ★★★★★ Heerlijk gegeten ★★★★★ A beautifully designed restaurant.The staff were professional and the service was excellent.The food was outstanding and well-presented.A great night out. ★★★★★ La qualité des produits expliquent le prix élevé.Excellent serviceRien à redire ★★★★☆ Voor afhalen parkeerplekken gererveerd en binnen een zitplek. Personeel heel vriendelijk. Heerlijke Babi Pangang (mager vlees) met witte rijst besteld. ★★★★★ Altijd goed en lekker eten.soms wel een beetje druk. Ruime keus aan voor-, hoofdgerechten. Vers bereid en goed aangevuld. De wok en andere op plaat bereide gerechten heel smakelijk. Nagerechten met bijbetaling van de kaart.